یک سینمای حرفه ای را با Lenovo Z570 تجربه کنید یک سینمای حرفه ای را با Lenovo Z570 تجربه کنید 




یک سینمای حرفه ای را با Lenovo Z570 تجربه کنید

  • نویسنده:نیما
  • تاریخ:چهار شنبه 14 تير 1391
  • عنوان موضوع: <-CategoryName->
  • نظرات:

 

طراحی جذاب و به یادماندنی با قیمتی بسیار مناسب، شعار Lenovo برای سری Z نوت بوک های خود است. همیشه نیاز نیست در ازای کیفیتی منحصربه فرد، عملکرد بسیار قوی و طراحی بسیار جذاب و رنگ های متحیر کننده هزینه بالایی را پرداخت کرد. Lenovo سری Z را به این منظور طراحی کرده است که همه بتوانند از آخرین تکنولوژی ها با طراحی های منحصر به فرد و زیبای سه بعدی با قیمتی مناسب بهره لازم را ببرند. Lenovo Z570 عملکردی بسیار قدرتمند به واسطه پردازنده Intel® Core™ i7 با پلتفرم sandy bridge دارد و در کنار قدرت پردازش بسیار بالا با سیستم مدیریت حرارتی، که به طور خودکار سرعت فن ها را تنظیم می کند، Lenovo Z570 را بسیار خنک نگه می دارد و باعث می شود بسیار بی صدا کار می کند.

 

                

 

این سری دارای گواهینامه انحصاری Enhanced Experience 2.0 است. این امتیاز مختص نوت بوک های Lenovo است و به منظور داشتن عملکردی منحصر به فرد در سرعت خاموش و روشن کردن نوت بوک های Lenovo در نظر گرفته شده است. با گزینه هایی دکمه OneKey® Theater در تنظیم نوع صدا و حالت تصویر پخش شده در اختیار کاربر قرار می دهد، کاربران می توانند نهایت لذت را در هنگام دیدن فیلم های ویدئویی ببرند. صفحه نمایش LED عریض و درایو Blu-ray Disc™ i این نوت بوک را به یک سینمای حرفه ای تبدیل کرده است. تکنولوژی Intel® Quick Sync Video به کاربران اجازه می دهد به راحتی بتوانند با سرعتی بسیار بالا فرمت فایل های تصویری را به فرمت های مرتبط با آنها تبدیل کنند، مثلا فرمت های DVD یا Blu-ray را به فرمتی تبدیل کند که در smartphone ها قابل پخش باشد. از دیگر خصوصیات بارز این نوت بوک ها پورت های eSATA و HDMI است که باعث می شوند Z570 دربرقراری ارتباط با دستگاه های جانبی مانند تلویزیون و دیگر دستگاه های مالتی مدیا از قدرت بسیاری برخوردار باشد.

                

با استفاده از نوت بوک Lenovo Z570 کاربران منحصر به فرد بودن را احساس خواهند کرد. با Wireless ( که مجموعه از Bluetooth®، WiFi و WiMAX است) بسیار قوی که دارد، کاربران دیگر لازم نیست از دوشاخه ها و کابل های خسته کننده استفاده کنند. فقط کافی است مکانی که دوست دارند را انتخاب کنند و از طریق Wireless به دنیای مالتی مدیا متصل شوند و نهایت لذت را ببرند. کابران Z570 برای تمام شدن شارژ باتری نوت بوک خود نگرانی نخواهند داشت. نرم افزار مدیریت باتری Lenovo Z570 مصرف انرژی را به طوری مدیریت می کند که ماندگاری باتری را بالا می برد.

 

 

 

 

 

 

منبع:سازگار ارقام

 www.sazgar.com

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: Lenovo Z570لپ تاپ

داغ کن - کلوب دات کام بازديد از اين مطلب : مرتبه با کليک بر روي + ار ارسال کننده اين مطلب تشکر نمائيد




اخرین مطالب

ollow" />